07:00

Wakacyjne wyzwanie.

Witam was serdecznie! Wprawdzie końcowe dni maja to jeszcze żadne wakacje, ale już czuć lato za pasem. Wszystko budzi się do życia. Z tej właśnie okazji postanowiłam zorganizować krótkie wyzwanie. Zabierałam się do już od stycznia, ale nie czułam się na siłach, aby mu podołać, teraz postanowiłam, że jak nie zaryzykuję, to się nie dowiem! Jeżeli wyzwanie będzie cieszyło się powodzeniem, zorganizujemy takie także w nowym roku!
Teraz konkrety!






Wyzwanie Czytam ile chcę, to mój pomysł. W pewnym sensie zainspirowany innymi wyzwaniami, ale doprawiony własnym pomysłem.

Regulamin!

1. W wyzwaniu może wziąć udział KAŻDY czytelnik
  • Udział w wyzwaniu mogą brać osoby posiadające bloga.
  • Oraz osoby posiadające konto na Lubimy czytać, warunkiem jest, aby pisać choć krótkie opinie o przeczytanych książkach.
     
2. Wyzwanie rozpoczyna się z dniem dzisiejszym tj. 20 maja br. i będzie trwało do 30 września br.


  • pierwsze podsumowanie odbędzie się pod koniec czerwca.


3. W tym wyzwaniu nie liczy się co, czytacie, nie ma żadnych wytycznych.

4. Po każdej zrecenzowanej książce wklejacie link do recenzji POD TYM POSTEM.

  • Miło będzie, jeżeli w recenzji zaznaczycie, że książka bierze udział w wyzwaniu Czytam ile chcę. 

5. Osoba, która przeczyta najwięcej książek w tym czasie otrzyma nagrodę w postaci wybranej książki z księgarni internetowej nieprzeczytane.pl

6. Osoby, które zajmą drugie i trzecie miejsce, otrzymają po jednej książce z księgarni internetowej oczytani.pl, bądź z mojej prywatnej biblioteczki. (kwestia do ustalenia po zakończeniu wyzwania, między zwycięzcą a organizatorem)

7. UWAGA! Osoby, które znajdą się w pierwszej dziesiątce, otrzymają nagrody pocieszenia w postaci blogowej zakładki.

8. Każdy uczestnik musi zgłosić chęć udziału w wyzwaniu POD TYM POSTEM i udostępnić informacje o wyzwaniu na swoim blogu.

9. Miło będzie, jeżeli będziecie również odwiedzali blogi, które biorą udział w zabawie. Wyzwanie ma też na celu poznanie innych blogów! :)

10. Zapraszajcie znajomych, bawmy się świetnie!

Do dzieła!!!





Baner do umieszczenia na blogu:





UWAGA!!! 
Komentarze można edytować. Proszę, aby w przyszłosci wszystkie linki do recenzji znajdowały się w jednym komentarzu. :)


LISTA UCZESTNIKÓW:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger